マイケルからのメッセージ:Visiting our website, I am surprised by the number of hits we get. I only hope I can do something soon that will make them all feel they have not been wasting their time supporting my career.

私たちのウェブサイトに大勢の方々が訪れていることを知り
そのアクセス数に驚きました。
みなさんのこうした応援が無駄にならないよう
近いうちに何かできればと思います。

マイケル・パレ

上部にフレームメニューが出ていない方はこちら

(c) 2005 The Official Michael Pare Fan Club all rights reserved